Welkom op mijn blog.

Welkom op mijn Blog.


Quilten doe ik al een aantal jaren. Ik wist van het fenomeen "quilts" maar daar had je het ook mee gehad. Handwerken was nooit een hobby van mij. Het beperkte zich tot het maken van kinderkleding toen de kinderen nog jong waren. Tot, tijdens een vakantie in Denemarken ik één van de deelneemsters 's avonds in een stoel zag wegkruipen. Ze zat daar met lapjes te "prutsen" zoals ik dat toen omschreef. Omdat ik na die bewuste vakantie voor een jaar naar een revalidatiecentrum moest en ik 's avonds iets anders te doen wilde hebben dan lezen of tv kijken dacht ik dat dat prutsen ook wel iets voor mij kon zijn. Van Elze, de bewuste quiltster heb ik de beginselen van quilten geleerd. Later heb ik een aantal cursussen gevolgd om bepaalde technieken te leren en ik ben veel, heel veel uit boeken en via internet aan de weet gekomen.Ach en jullie weten wat er dan gebeurd. Je raakt verslaafd!


maandag 3 oktober 2011

Voor wie van quilten houdt en van bedels

HIER kwam ik deze bedels tegen. Je kunt ze sparen tot je een armband vol hebt. Leuk…..

Je kunt een enkele of zelfs een bubbele armband bij elkaar sparen…. Op deze site stan nog veel meer voorbeelden.


2 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Enig Yvon, vraag me af of veel quilters ze kopen!!
Fijne dag groetjes Joke

Floor zei

Vreemd dat er nu opeens oude berichten op je blog verschijnen. Die heb ik al eens gelezen.
Mischien op je oude blog die het niet meer doet?
Groetjes,
Floor